onsdag den 6. maj 2009

Offentlig transport >.<

Hvordan kan det være offentlig transport skal være så dyrt? Det er jo ikke fair. De taler hele tiden om hvordan vi skal skære ned på vores CO2 forbrug, og at tage toget er en glimrende måde at gøre det på. Men det kan jo næsten ikke svare sig?
Jeg skal til Kolding og tilbage igen - med Wildcard - og skal betale 510? Det er altså mange penge for en fattig gymnasieelev som mig, der ikke engang får SU!
Og så har de liiige været smarte nok til at regne ud, hvor meget ekstra de tjener ved at sætte besparelsen via Wildcard ned omkring helligdage. Ej hvor blev jeg irriteret på den stakkels billetmand, da han undskyldende kom med prisen. Øv bøv!

Men i hvert fald blogger jeg nok ikke igen før en gang søndag eller mandag når jeg er kommet hjem. 
Hav en dejlig storebededags ferie! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar