søndag den 31. oktober 2010

Pillow-hunt

Photobucket

Jeg er netop hjemvendt fra søndagsudflugt til IKEA. Jeg er med til at planlægge fester under vores MUN konference på skolen, eller det vil sige at vi er en gruppe på 10 mennesker, men egentlig så er det kun mig og to drenge der reelt laver noget. Men den ene af vores fester, bliver mde temaet Heaven&Hell, og til heaven-delen af den skal vi bruge en forfærdelig masse pudder og lagner. Så vi tog 5 unge mennesker til IKEA og hamstrede puder. Og her vil jeg godt gøre lidt reklame for IKEA, for seriøst - 7 kr for puder og 12 kr for lagner, det er fandeme billigt. Så vi gik lidt amok og købte 50 pudder. Det ender 100% sikkert i kæmpe pudekamp den aften, men skal nu nok blive sjovt. Der er under 2 uger til nu og glæder mig helt vildt!
Men det er altså også grunden til jeg ikke blogger. Er overhovedet ikke hjemme i øjeblikket, både MUN og OD tager al min tid, og så har jeg også lige skole og er i gang med at tage kørekort oveni (Hurra for at bruge sin lørdag på 1. hjælpskursus!) Men jeg er stadig i live, og skal forsøge at blogge når jeg kan :)
Photobucket

1 kommentar: