tirsdag den 8. november 2011

On a day off

Photobucket Photobucket

Mine venner spørger mig tit hvordan jeg kan holde ud at arbejde så mange timer så mange dage i træk. Og det kan jeg sådan set heller ikke. For når jeg så endelig har fri har jeg ikke overskud til meget andet end at sidde og stene amerikanske serier, ligge i badekar og hygge med mine nærmeste. Så det er hvad jeg har lavet de sidste par dage - masser af selvforkælelse og hygge. Jeg har ikke engang magtet at tage op at træne, og så er det altså slemt. Men sådan er det nu engang, jeg knokler på så meget jeg kan, så jeg kan få sparet sammen til min rejse, og så må alt det andet altså vige en periode. For man kan jo ikke nå det hele. Nu vil jeg smutte tidligt i seng og få en god lang søvn, inden jeg skal på arbejde igen i morgen. Godnat :)

3 kommentarer:

  1. Hvor ser det skønt ud, jeg havde intet imod et varmt karbad lige nu:O)

    SvarSlet
  2. Elsker det første billed :)
    //Mille
    treschicforus.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Det første billede ser super dejligt ud! :-)


    http://5teffi.blogspot.com/

    SvarSlet