tirsdag den 1. december 2009

I'm going to Rome!!!

Kender i det når man bare tænker, wow hvor har jeg bare nogle skønne venner?
Den følelse har fyldt mig med glæde hele dagen i dag! Nogle af 1.g-drengene sørgede i dag for at jeg kommer med til Rom, på trods af alle pladser har været optaget i en måned... De dejlige drenge fik overbevist læreren om, at jeg skulle med frem for en af dem som ikke er i styregruppen, fordi de langt hellere ville have mig med og vidste, jeg var irriteret over ikke at kunne komme det ^^ Så de fik sparket en af de andre af turen til fordel for mig - Så bliver man sgu glad! :D Det at være med i styregruppen har simpelthen givet mig så mange nye søde venner. Rigtig nice!

Vi skal ned og deltage i en konference magen til vores som bliver afholdt i Rom til foråret af nogle af de elever vi havde på besøg sidste uge. Det bliver vildt nice, glæder mig allerede rigtig meget! Især fordi jeg ved det bare er de skønneste mennesker jeg skal afsted med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar