torsdag den 31. december 2009

Nytårs-stress

Photobucket
Lige en stresset update. Er i gang med at gøre mig klar og har gang i 120 ting samtidigt. Men nu er makeupen lagt og håret sat.
Skal hjem til min veninde hvor vi er nogle stykker der skal spise. Mig og en anden veninde blev sat til at stå for dessert. Så har stået og bagt chokoladekage, og måtte skynde mig ned til stationen i nattøj tidligere for at hjælpe min veninde med at bære hendes ting og mad hjem til mig. En af de situationer hvor man bare håber og beder til ikke at støde ind i nogen man kender.
Men nu skal jeg lige i tøjet (udskudt til aller aller sidste øjeblik da min kjole drysser -.-) og så hjem til min veninde i tid til at nå dronningens nytårstale. Godt nytår alle sammen !!

1 kommentar:

  1. syntes du har en rigtig fin blog!
    /isabella

    isabellathordsen.blogspot.com

    SvarSlet