fredag den 30. juli 2010

Tuts ^^

Photobucket

Hej tøser. Ja der har været lidt stille igen. Men jeg er her stadig. Arbejder dog stadig en del og prøver at få passet veninderne ind i mellem. Også selv om det bare bliver en kop kaffe, en gåtur eller sågar en tur i netto. Ja ja når man ikke har så meget tid må man jo udnytte den effektivt xD
I går var jeg i Hillerød, egentlig for at købe gave men endte også med at købe lidt til mig selv.. Skal nok lige prøve at få smidt billeder op. Derudover var jeg sammen med min gode veninde Wisling som jeg ikke havde set i næsten en måned, så vi havde a lot of catching up to do. På sådan en ferie kan der jo nå at ske meget i vores ellers ret så forudsigelige liv ^^
I dag har jeg været på forsoningstogt over til min mor, vi har været på dårlig fod hele sommeren føler jeg nærmest. Og jeg har næsten ikke set hende heller fordi jeg har haft gang i alt mulig andet. Men nu er vi nogenlunde igen hvilket er ret rart. Hun har også fødselsdag i morgen, så synes det var et meget passende tidspunkt. Og skulle alligevel ordne nogle ting derhjemme.
Bagefter mødtes jeg med en af mine ispiger oppe i byen hvor vi begge to havde indkøb og ærinder der skulle klares. Endnu en af de ting jeg ikke kan forstå folk ikke kan lide ved at være alene hjemme. Jeg synes altså det er smadder hyggeligt at tulle ned i netto og handle. Specielt når man har en man kan stå og fjante med i køen. Nu har jeg lige spist mad og er på vej på arbejde - Igen. Prøver at få lagt billeder op når jeg kommer hjem :)

1 kommentar: