tirsdag den 3. august 2010

Hvor er det underligt!

Photobucket

.. er sådan ca. den eneste sætning der kommer ud af min mund her til aften. Kender i ikke det? Når noget bare er så random at man egentlig ikke rigtig kan tænke på andet end hvor underligt det er...
Det er egentlig ikke noget vildt, det er bare den sidste person jeg havde regnet med ville ansøge mig på facebook og under de mærkeligste omstændigheder. Plus at vedkommende virkelig må have brugt tid på at lede efter mig da vi ingen fælles venner har og jeg aldrig fortalte mere end mit fornavn.

Men det er slet ikke det jeg kiggede ind for at sige. Jeg kiggede faktisk ind for at sige at jeg er blevet meget positivt overrasket over leverancetiden på nogle net-køb jeg har gjort mig. Faktisk tog det kun 2 arbejdsdage for mig at få min pakke fra Nelly. Og det er sgu imponerende når man er vant til at vente flere uger på ting.
De fleste kan nok godt gætte hvad det var jeg ikke kunne holde mine fingre fra på Nelly ? :P
Poster billeder i morgen når jeg kan få taget nogle billeder i ordentligt lys. For det her går bare ikke rigtig ^^

1 kommentar:

  1. Synes ellers det er et meget smukt billede :)

    Vh Michelle - http://so-this-season.blogspot.com/

    SvarSlet