fredag den 27. august 2010

Weekend

Photobucket

Det er fredag kl. er 22 og jeg har først lige fået afleveret ugens sidste aflevering. Det er altså lidt hårdt at være tilbage synes jeg. Så jeg har altså brugt de sidste par dage på at være træt og stresset og lave en allerhelvedes masse lektier. Rigtig trist kan jeg godt fortælle jer. Og weekenden skal desværre bruges på en masse masse arbejde. Skal have tjent nogen penge ind, mens jeg stadig har mulighed for det. Stopper nemlig både i ishus og bager til oktober. Og det er jo ikke til at vide om jeg lige kan få et andet arbejde med det samme. Og nej ingen fyringer eller gøgl. Ishuset er jo sæsonarbejde og bageren... Bageren kunne jeg simpelthen ikke holde ud af arbejde i længere. Ganske enkelt.
Så til alle jer der med garanti først læser det her når i ligger med tømmermænd i morgen - godt for jer! I må nyde jeres fridag ekstra meget nu hvor jeg ikke kan :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar