tirsdag den 24. august 2010

FML (og et dagens)

Photobucket

Kender i de dage hvor ALT bare går galt? Sådan har min dag sådan cirka været i dag.
Den startede med at jeg vågnede 15 minutter før mit tog gik, og så har mit uheld altså bare forfulgt mig resten af dagen. Elektronik der ikke ville virke, opgaver jeg har fået tilbage som var gået dårligt.
På ét 10 minutters frikvarter nåede jeg at tabe indeholdet af min pung 2 gange! i køen til kantinen hvorefter jeg da jeg endelig får min kaffe formår at spilde hele koppen ned i en vask.
Derfor var det også bare en selvfølge at det styrtede ned da jeg skulle ned til toget, og at vi intet mad har i køleskabet.
- Så til aftensmad er der naturligvis også en af de få retter jeg bare ikke kan lide. (Og jeg spiser ellers stort set ALT)

Håber i andre har en bedre dag end mig :)

3 kommentarer:

  1. åh øv for en dag! kender det!

    har selv haft en øv dag. vågnede bare og kunne mærke det. har ligget i sengen hele dagen og set dårligt tv og haft ondt af mig selv.

    SvarSlet
  2. Træls! Fornuftigt valg at blive hjemme i sengen. Burde jeg vist også have gjort ;) Håber du får en bedre dag i morgen ^^

    SvarSlet
  3. åh du godeste! Sikke surt :(
    Håber det er bedre nu :)

    SvarSlet