mandag den 23. august 2010

Random rambling

Photobucket

Ville lige titte ind og sige hej :)
Og nårh ja, så sagde jeg lige jeg ville blive aktiv igen - og hvad skete der så ? Ikke så meget nej. Men jeg er en meget meget træt lille 3.g'er i øjeblikket. Ikke som i skoletræt, men virkelig fysisk træt. Om det fordi jeg er ved at blive syg eller det bare er det med at vænne sig til at gå i skole igen ved jeg ikke, men jeg kan sove 12 timer om natten og stadig ikke være sådan rigtig frisk når jeg vågner. Samtidig er der lige alt arbejdet og alle lektierne og vennerne man har skulle indhente en hel masse med. Men nu har jeg taget det stille og roligt denne weekend i håb om at denne uge vil blive lidt bedre.
Men jeg har gået og haft en masse indlæg i tankerne, så nu vil jeg lige forberede en fremlæggelse til i morgen og så vænner jeg tilbage. - Promise ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar