mandag den 16. august 2010

Monday mornings

Photobucket

Bo Don of Marilyn by Billy Kidd


Jeg er tilbage i skole igen. Så det er altså det min tid er blevet brugt på de sidste dage. Skole, vennerne man ikke har set i lang tid og fester. Vi var til rystesammen-fest med de nye 1.g'ere i fredags, og det var helt vildt hyggeligt. Når man ser alle folk igen efter en hel ferie går det virkelig op for en hvor meget man har savnet dem.
Så det er rart at være tilbage. Rigtig rart. Faktisk har det slet ikke været så hårdt som jeg havde regnet med. Og eftersom det nu er mit sidste år har jeg besluttet at give den en skalde! Slut med dovenskab fra min side af. Men nu har jeg også været heldig med mit skema. Blandt andet har jeg hver mandag kun timer fra 10.00-13-40. Vildt luxus. De mandage har ellers aldrig været mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar