søndag den 29. august 2010

SØNDAG



Hej søde læsere :)
Med mit held er jeg selvfølgelig ved at lægge mig syg - but of course? Og nu har jeg altså lige tilbragt de sidste 5 timer på arbejde udenfor, så jeg har det med garanti super i morgen. Ej, jeg har bare ikke tid til at være syg, så må jeg bare lige dope mig lidt med panodiler inden jeg tager i skole. Hvorfor skal man altid blive syg når man har mest travlt?
Nå men lige nu sidder jeg under dynen med en kop the og mine lektier. Bliver nødt til lige at få dem lavet inden jeg tager på arbejde igen i aften. Og ja, jeg burde have meldt mig syg i dag, men jeg havde brug for pengene. Jeg tager nemlig til Dublin på studietur om en måned. Og ud over det var det sammen med min gode veninde, så vi har hygget os gevaldigt :)
Bliver dog nok nødt til at melde mig syg i morgen, hvis jeg tager i skole. Der er trods alt grænser for hvad lille jeg kan klare xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar