mandag den 18. oktober 2010

Efterårsferie

Photobucket
source: weheartit

Aah hvor var det tiltrængt med ferie! Planen var lidt at lave absolut ingenting her i ferien, og alligevel har jeg en urealistisk lang todo-liste, og er minimum dobbeltbooket hver dag.
Men det er stadig ferie og man kan sove længe og skrue ned for tempoet. Og når så de fleste af mine aftaler er gåture og the-dates med veninderne, så er det sgu lige til at overkomme.

I dag står den dog på oprydning, ærinder og lektier. Lidt mindre fedt. Men kan forhåbentlig også lige nå op i fitness. Det er desværre noget jeg har forsømt en del de sidste par uger (ligesom bloggen), og det kan jeg altså godt mærke. Men nu får jeg lidt mere tid, samtidig på at der sker en hel masse ting. På den gode måde altså. Så det er dejligt.

Håber i nyder ferien <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar