fredag den 22. oktober 2010

Selvforkælelse

Photobucket
source: gaylordhotels.com

Har bestilt tid til ansigtsbehandling på mandag. Følte lige jeg trængte til lidt selvforkælelse. Jeg er kørt lidt surt i skolen for tiden - og nu er bare ikke det rigtige tidspunkt. Men jeg har heller ikke været helt sød ved mig selv, og det skal man altså være en gang i mellem!
Derfor har jeg også haft en meget chill efterårsferie med kun enkelte byture og til gengæld en masse hygge med veninderne og familien.

2 kommentarer:

  1. Hvor lækkert!
    Det kunne jeg også godt bruge :)

    :)
    http://so-this-season.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Jeg har bestilt tid på en kosmetolog, så det er en elev der foretager behandling. De ligger over det hele, og der er rigtig mange penge at spare :)

    SvarSlet