tirsdag den 10. maj 2011

Coffee laced intoxicating on her lips




Lever på kaffe og alkohol her i Lübeck. Maden er absolut elendig størstedelen af tiden. Og søvn får vi kun et par timer af hver nat - og så de ekstremt vigtige middaglure efter aftensmaden. Vi er i skole ca. fra 9-17 hver dag og kommer alt for sent hjem om natten. Men det er ligegyldigt, sove kan vi gøre når vi bliver gamle, right? Vi morer os i hvert fald gevaldigt hernede. Billedet er af mig i et forsøg på at kvæle Rusland (jeg repræsenterer USA) - hvad kan jeg sige, i et overtræt moment virkede det bare som en utrolig sjov ting at gøre. 


Ja, jeg opdagede at det aldrig var lykkedes mig at få dette indlæg uploaded. Nettet i på skolen var ikke just verdens mest stabile. Men i skal da ikke snydes, så nu får i det lettere forsinket.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar