mandag den 3. oktober 2011

Dreaming of: Asia

Photobucket

Jeg har hele tiden haft planlagt at jeg gerne ud af rejse næsten år. Og nu hvor jeg langt om længe har fået mig et job, kan jeg så småt begynde at kigge på rejser. Tror det bliver 2-3 måneder et sted i Asien og en blanding af adventure og frivilligt arbejde, men har endnu ikke helt overblik over hvor meget og hvor hurtigt jeg kan nå at få tjent penge sammen, hvilket gør det lidt svært at lægge sig fast på noget specifikt. Jeg er dog begyndt at kigge og har fundet mig et par interessante rejsemål, som jeg skal have undersøgt nærmere. Det betyder også at jeg skal spare rigtig meget de næste måneder, og ting som shopping, byture og cafébesøg bliver skåret ned til et absolut minimum. Jeg er svært glad for alt dette, men det er prisen at betale hvis jeg gerne vil afsted. Bloggen bliver de næste måneder derfor også endnu mere fokuseret på billige alternativer og gratis tilbud, og knapt så meget på de andre ting. Det håber jeg selvfølgelig i kan leve med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar