mandag den 3. oktober 2011

Monday morning music: My skin



Jeg sidder lige og hygger med morgenkaffen og lidt dejligt musik inden jeg skal på arbejde. Skal lige mentalt lade op til to meget lange dage på arbejde, henholdsvis 10 og 11 timer. Den store ulempe ved mit job, men det betyder jo så også at jeg til gengæld har en masse fridage. Så på den vis er det godt nok. 
Derudover blev jeg nødt til at stå "tidligt" op i dag, fordi jeg slet ikke nåede noget af det jeg skulle i går. Havde ellers planlagt en masse praktiske ting i går eftermiddags, men så ringede min veninde og spurgte om jeg ikke kom over. Så i stedet blev eftermiddagen brugt i hendes jacuzzi med en håndfuld venner der lige var kommet hjem fra studietur. Den slags kan man jo ikke sige nej til. 
Nå, jeg må hellere komme i omdrejninger. I må have en dejlig start på ugen derude. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar