torsdag den 21. januar 2010

Blogleg?

Så skidt da... Er blevet tagget af Caja i en blogleg. Så here we go:

Blomst: Elsker blomster! Alle slags blomster i virkeligheden. Men af mine yndlings må nok være orkideer, liljer og roser. Klassiske valg, men sandt. Og så er der altså bare ikke noget bedre end at få blomster ^^

Mad: Jeeeg... spiser ALT. Stort set i hvert fald. Og i rigelige mængder. Folk spørger mig altid, hvorfor jeg er så tynd. Og tidligere da jeg var endnu tyndere end jeg er nu, blev jeg også tit spurgt om jeg ikke spiste noget eller om jeg havde anoreksi. Fact is jeg spiser virkelig virkelig meget, og hele tiden. Jeg ELSKER mad! Jeg kan bare ikke rigtig tage på. Tidligere var jeg rigtig ked af det, men nu har jeg lært at acceptere det bare er sådan min krop er bygget. Min absolutte livret er dig sushi!

Bøger: Jeg får desværre ikke læst så meget som jeg gerne ville. Da jeg var mindre elskede jeg at læse, og læste alt hvad jeg kunne komme i nærheden af (favoritten var dog Harry Potter). Nu har jeg desværre ikke så meget tid, og får derfor ikke læst særlig meget. Men forsøger at komme i gang med at læse igen :)


Tøj: What's there to say? Elsker tøj, elsker shopping. Og bruger i perioder alt for mange penge på det. Men det er jo fantastisk :P


Grøntsag: Grønsager er nice! Det er sundt og det smager godt :) Hvad mere kan man forlange?

Frugt: Samme som med grønsager. Elsker frugt. Det er super lækkert med frisk frugt, og spiser generelt rigtig meget frugt og grønt. Det er så super let bare lige at tage et stykke frugt, og er altid sulten.. Eller rettere - jeg har altid lyst til mad!

Film: Jeg ser faktisk ikke så meget film. Og går sjældent i biografen. Hvilket egentlig er underligt for det var noget jeg gjorde meget tidligere. Har heller ingen yndlingsfilm.

Serier: Det ser jeg til gengæld rigtig meget af. Primært på nettet må jeg indrømme. Blandt mine yndlings kan nævnes; Friends, Desperate Housewives, Gilmore Girls, Gossip girl, Greys Anatomy, Glee, Sex and the City, Ugly Betty, True blood og O.C.

Te eller kaffe: Afhænger af situationen. Drikker begge dele. Drikker altid kaffe i første modul på gymnasiet. Drikker altid te når jeg kommer hjem fra skole. På café drikker jeg altid caffé latte. Men ja alt efter situationen og energi-niveuet ;)

Ugeblad: Der er ikke noget jeg læser hver måned. Køber en gang i mellem Bazar, Sirene, Woman, Costume, Elle eller lignende. Men som sagt intet fast, og oftest hvad der enten er på tilbud eller har den mest spændende forside xD

Strand-, ski- eller storbyferie: Strand eller storby. Begge dele er jo dejligt. Kan ikke vælge. Lige nu vil jeg dog helst et sted hen hvor der er varmt. Fryser konstant! Lorte sne!

Øl eller vin: Drikker begge dele. Det afhænger mest af hvad der lige er.

Sport: Jeg får 4 i idræt. Tror det siger alt? Sport og mig er en farlig kombination. Går dog i fitnesscenter (*host* når jeg får taget mig sammen)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar