søndag den 17. januar 2010

Godmorgen... eller...

Så er jeg ved at være frisk igen. Vinterhi blev det ikke helt til, men den har stået på pyjamasbukser, dyne og læsning. Faktisk er det det eneste jeg rigtig har fortaget mig siden jeg fik fri fra arbejde i går. Siddet i min seng og læst (og selvfølgelig sovet og været sammen med min familie) Havde jo planer om at begynde at læse igen, så jeg har sat mig et meget ambitiøst mål der hedder en bog om ugen. På i går og i dag har jeg dog læst to, så er en uge foran, men det er nok kun en god ting :)
Nu står den på effektivitet og opgaveskrivning. Har en helvedes masse afleveringer til næste uge, som jeg nok burde begynde på.

Til sidst lige et held og lykke til min veninde som starter på en ny skole i morgen. Er sikker på det nok skal gå dig godt <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar