torsdag den 7. januar 2010

Sidste øjeblik - IGEN

Nu er jeg typen der aldrig laver nytårsforsæt. Mest af alt fordi jeg mener at hvis jeg vil ændre noget så ændrer jeg det nu! Det med at udskyde det og lave en deadline på et år.. Det er sgu noget pjat. Samtidig er de fleste folks nytårsforsæt noget i stil med at tabe sig, stoppe med at ryge og (når man går på gymnasiet) sænke sin fraværs procent.
Og det er ganske enkelt ikke ting jeg har problemer med. Hvis jeg begyndte at tabe mig, ville folk omkring mig skrige op om anoreksi da jeg i forvejen kun lige ligger på grænsen til normaltvægtig. Yderemere ville det være totalt umuligt for mig, da jeg elsker mad og spiser konstant.
Jeg har aldrig røget en cigaret, så der er der heller ikke meget at komme efter. Og min fraværs procent ser faktisk overraskende pæn ud. Så jeg har ligesom ikke kunne se hvilke ting jeg har haft som burde ændres ved et nytårsforsæt.

Men lige nu er jeg blevet pinligt bevidst om noget, jeg faktisk burde ændre. Min indstilling til lektier og afleveringer. Jeg udskyder det konsekvent til sidste øjeblikke, og det er dybt frustrerende. Jeg er netop nu gået i gang med rent faktisk at læse teksten, som jeg skal aflevere dansk opgave om inden klokken 24. Det er jo simpelthen for dumt. Og det er det samme HVER ENESTE GANG!
Nogen der har gode erfaringer med at ændre på den slags? Anyone?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar