onsdag den 2. juni 2010

Step outside

Photobucket
Source: weheartit.com

Ej hvor har det bare været fantastisk lækkert vejr i dag :D
Har siddet udenfor i bikini det meste af dagen - faktisk lige fra jeg stod op til jeg tog på arbejde, og det er alligevel nogle timer... Har fået forberedt mig lidt til nogle af alle mine årsprøver de næste dage. Men kunne egentlig ikke være ret meget mere ligeglad med dem.
Og nu skulle man tro jeg så var blevet lidt brun og sådan, men det er desværre meget lidt. Jeg er godt nok lidt mindre hvid, og risikoen for at blive blændet af mine ben er væsentligt formindsket. Men jeg er stadig ret så hvid. That's just me...
Ville ønske jeg kunne bruge de næste dage på at sole også. Desværre står den på skriftlige årsprøver af 5 timers varighed både i morgen, fredag og mandag. Yay! LML!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar