onsdag den 30. juni 2010

Summertime

Hey ladies :)
Har ikke lige haft den store bloggelyst de sidste dage, og har da også fået lidt beklagelser over det, men det er nu sådan en gang at jeg blogger fordi jeg har lyst - og når jeg ikke har lyst lader jeg altså være. Det er sgu heller ikke sjovt at læse med ellers.
Jeg har ferie nu, hvilket er vildt nice! Nyder det i fulde drag. Arbejder dog også en del, men det gør ikke så meget egentlig. Jeg er jo så heldig at have et sommerjob jeg elsker. Og denne uge arbejder jeg stort set kun med mine yndlingspiger, så det at arbejde er egentlig bare ret hyggeligt. Så hyggeligt at der var 3 tøser der blev og holdt mig med selskab en time efter de egentlig havde fri uden at få løn for det i går.
Ellers bruger jeg tiden med venner inden jeg smutter til Berlin næste uge :) Det bliver rigtig fedt, og glæder mig så meget allerede!

Dagens kommer senere når jeg er hoppet ud af hyggetøjet ^^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar