tirsdag den 7. september 2010

Det blege look

Photobucket

Kom til at big time overspringshandle tidligere her til aften. Det startede godt ud med at jeg fandt billeder frem fra vores ekskursion i NG som jeg skulle skrive rapport over, men så gik det ligesom lidt galt.
Der var et enkelt billede af mig iblandt - jeg tænker "OMG, er jeg virkelig SÅ bleg allerede". Begynder at overveje hvordan jeg skal takle min bleghed som jeg godt ved kun bliver værre i løbet af vinteren. Og det logiske svar til dette er selvfølgelig at google "pale skin makeup tutorials" - og så gik der lige en time med det. Ups! Det var så ikke lige meningen.
Men efter at have leget lidt med makeup så jeg altså sådan her ud.

Har besluttet at jeg i stedet modarbejde det, vil jeg i år vende det til min fordel. Det der med at kæmpe imod virkede ærlig talt heller aldrig specielt godt, og er stor modstander af at gå i solarium.
Så i stedet går jeg efter det naturlige blege look. Hvis de kendte kan, kan vi andre vel også? Og om ikke andet skiller man sig da i hvert fald lidt ud.

2 kommentarer:

  1. kom nu med noget inspirende. kig på de andre modeblogge og se at de er meget mere spændende og indbydede. jeg siger dette fordi du er kedelig og der skal ske noget.. brug det som noget konstruktiv (-:

    SvarSlet
  2. Hej Anonym
    (det er sjovt som al hvad der på nogen måde kan opfattes som noget negativt altid bliver skrevet af anonyme)
    Jeg er godt klar over der står stille her på bloggen, og det ikke er det mest inspirerende i øjeblikket. Dette skyldes at jeg har super travlt i øjeblikket og desuden nogle andre personlige ting jeg ikke har lyst til at komme ind på her.
    Nu stopper jeg som jeg tidligere har skrevet på 2 af mine jobs, hvilket burde give mig en del mere tid og overskud. Så jeg skal nok komme igang med at blogge både mere regelmæssig og mere interessant.
    Men nogen gange har man dårlige perioder, og da det er min blog er det sådan set mit valg hvornår og hvad jeg skriver.
    Ellers kan du selvfølgelig bare lade med at følge mig.
    Hilsen Christina

    SvarSlet