lørdag den 18. september 2010

Fuldskab og andre dumheder


Ja, det lykkedes mig så ikke at komme tidligt hjem torsdag. I stedet tog jeg hjem til en ven og drak nogle øl... Det er jo kun lille fredag en gang om ugen!
I går holdt vi idrætsdag (tror der ligger flotte billeder af mig somewhere, prøver lige at finde dem senere) og om aftenen var der skolefest.
Alt sammen pisse sjovt.. Indtil vi beslutter at tage videre i byen. Med mit sædvanlige held, skulle jeg selvfølgelig falde og slå mig ret voldsomt. Pjattede rundt med en ven og lige pludselig lå vi altså bare på asfalten - Fedt! Så mine knæ er helt hævede op, og gør rigtig rigtig ondt. Har godt nok fået dem forbundet men halter stadig rundt. Helt vildt nedern. Men i hvert fald satte det en stopper for vores bytursplaner, og vi endte med bare at tage hjem. Min ven med en meget sort samvittighed, fordi han mente at det var helt og holdent hans skyld, jeg var "gået i stykker".
Jeg er ikke gået helt i stykker, men nu prøver jeg lige at ligge lidt stille i dag. I aften står den på firmafest, men regner med bare at tage tidligt hjem. Det der med at fulde mig og danse hele natten er nok ikke det smarteste lige nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar