lørdag den 6. juni 2009

BlogLeg

Jeg er blevet tagget flere gange opdagede jeg lige i den BlogLeg der kører i øjeblikket af Nina Kristine og Lola.


- Du skal skrive 20 random facts omkring dig selv og dit liv
- Derefter skrive/linke til 3 personer/blogs du ønsker skal skrive deres 20 random facts


1. Lola som har tagget mig, er min bedste veninde som jeg snart har kendt i 10 år

2. Jeg er født og boede de første 6 år af mit liv i Jylland. 

3. Jeg er skærkslagende for nåle og hvepse.

4. Jeg er tidligere virkelig stor Harry Potter freak. Jeg har læst alle bøgerne flere gange end jeg vil stå ved, og de har haft utrolig stor indflydelse på min barndom og hvem jeg er i dag. Jeg har leget Harry Potter som lille, holdt Harry Potter maratons med min bedste veninde og haft en bruger på en dansk Harry Potter hjemmeside.

5. Jeg har gået i 3 forskellige børnehaveklasser, pga af flytning fra Jylland til Sjælland.

6. Jeg skriver dagbog hver dag.

7. Jeg laver lister med alt. Virkelig ALT, har TODO lister med hvad jeg skal lave i løbet af en dag, lister med ting jeg må købe, pakkelister, lister med DIY projekter osv.

8. På trods af dette er jeg slet intet ordensmennesker, og mit værelse ligner oftest et bombet lokum

9. Jeg går i 1.k på mit gymnasium - næste år 2.k

10. Mine forældre er skilt, og sidste år så jeg slet ikke min far gennem flere måneder fordi jeg var sur på ham. Han bor 5 minutter væk.

11. Om sommeren er min største last is (i skulle bare vide) og om vinteren kage.

12. Jeg har 5 mindre brødre og 1 lillesøster.

13. Jeg bruger kontaktlinser, men brugte briller frem til oktober sidste år.

14. Jeg er rigtig slem til at dagdrømme.

15. Jeg følger med i 117 amerikanske serier på nettet. Bla. Gossip Girl, Desperate Housewives, Greys Anatomy, Ugly Betty og Americas Next Topmodel.

16.  Jeg gjorde i flere år alt hvad jeg kunne for at tage på fordi jeg var ked af min vægt. I dag har jeg opgivet og er mere eller mindre tilfreds med min krop.

17. Jeg har sunget i kor i 8 år. Jeg kan pinligt mange sangtekster for jeg behøver blot høre en sang et par gange før jeg kan hele teksten. Og jeg synger/nynner konstant, bla. hvis et tekststykke passer ind i situationen samtalen.

18. Min musiksmag er meget bred og det afhænger helt af mit humør og situationen hvad jeg høre. 

19. Jeg drikker minimum 2 liter vand om dagen.

20. Jeg har aldrig nogensinde prøvet at ryge.


Har i spørgsmål - Skriv dem i kommentarfeltet.


Jeg tagger Ceci, Barefordi og Tussen.

3 kommentarer:

  1. På hvilken hjemmeside ser du serierne? (:

    SvarSlet
  2. Jeg ser dem på Surfthechannel.com ;)

    SvarSlet
  3. Tak for tagget.. Hav en dejlig aften:o)

    SvarSlet