tirsdag den 30. juni 2009

Uventet besøg?

Får måske besøg af min bedste veninde i morgen, som i øjeblikket er på Roskilde. Hun ringede tidligere i aftes og sagde, at hun nok kom og crashede, eftersom hun slet ikke var glad for at være der. Hvilket jeg selvfølgelig er rigtig ked af at høre, da hun har glædet sig i forever og som alle andre brugt en del penge på det. Meeeen det gør mig nu ikke noget, hvis jeg får lidt ekstra tid med hende i sommerferien! Og hvis man ikke er glad, får man sgu ikke så meget ud af sådan en festival... 

Mine varmeste tanker går dog til andre festival-deltagere. Er dybt misundelig, og føler mig totalt alene hjemme da stort set hele mit gym er dernede. Men håber for alle at de har en fed oplevelse ^^


Gammelt bilede af mig og Lola fra Nytårsaften 06 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar