fredag den 12. juni 2009

Når regnen regner oppe på taget ...

Har rendt rundt og være lettere irriteret over at min regnjakke ligger i Kolding de sidste par dage (guess why). Se normalt er jeg ikke glad for regntøj, mit regntøj er i øvrigt heller ikke særlig fashionabelt. Men min regnjakke holder sgu i det mindste vandet ud, hvilket er mere end hvad man kan sige om mine andre regnjakker. 
Og når der falder 110 mm regn på under et døgn - Er det en ret praktisk egenskab at have, kan jeg godt fortælle jer.

Men nej den fik min kære Kevin aldrig lige sendt over til mig (Hint!! :b). Så jeg er, på trods af jeg har prøvet at undgå at være udenfor længere perioder end højest nødvendigt af gangen, blevet ret våd gennem de sidste par dage. Var i KBH i går og på skolen til matematik årsprøve i dag, og en paraply gør altså ikke altid specielt meget gavn i dette blæsevejr. En af mine veninder søgte også ly hos mig i 4 timer i dag, i håb om at det blev en lille smule bedre inden hun skulle gå hele vejen hjem. Uden held dog. 

Så jeg blev hjemme i aften - Mente ikke det var det værd at trodse vejret. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar