tirsdag den 2. juni 2009

Forårs forsæt

(Måske ikke super relevant lige nu, men faldt over dem i dag, og syntes jeg ville dele dem med jer)

Det med nytårsforsæt har aldrig været mig. Hvor gerne jeg end har villet, lykkes det bare ikke. For sagen er den at i januar er der mørkt, koldt og vådt - og så har jeg bare ingen energi eller overskud. Jeg render mere eller mindre rundt som en zombie hele vinteren. Lettere depressiv, træt og underskudsagtig. Derfor har jeg aldrig rigtig kunnet føre nytårsforsæt ud i livet.

Men sidste år tog jeg en beslutning om, at jeg ville ændre på mit liv i starten af foråret i stedet. Det er den tid på året jeg har lyst til at lave forandringer i mit liv. Hvor jeg har energien og overskuddet.

De vigtigste forsæt jeg havde sidste forår var:
- At skrive dagbog hver dag
- At arbejde på mit selvværd
- At være mere åben overfor nye mennsker

Og det lykkedes mig faktisk at få ført dem alle sammen igennem. Jeg er ret imponeret over mig selv.
Så da jeg i år begyndte at mærke foråret komme snigende, besluttede jeg at lave nogle nye. 

Dette forårs' forsæt er/var:
- At begynde at motionere 2 gange om ugen
- At blive bedre til at tage chancer
- At begynde at blogge regelmæssigt

Indtil videre går det meget godt, spørgsmålet er bare om jeg kan keep it up ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar