fredag den 3. juli 2009

BlogLeg

Er blevet tagget i den nye blogleg, så her kommer mine 20 svar :)


1. Ting som du aldrig forlader dit hjem uden: Mobil, pung, nøgler, læbepomader og kalender.


2. Favorit make-up mærke: Kommer meget an på produktet. Og til hverdag går jeg ikke med specielt meget makeup. 


3. Favorit blomst: Liljer, orkidéer og roser.


4. Ynglings tøjbutik: Jeg kan da ikke vælge kun én? -.-’


5. Favorit parfume: Skifter lidt, men har altid været meget glad for de forskellige Amor Amor parfumer. 


6. Høje hæle eller flade sko: Høj sko til fest osv. og flade til hverdag. Dog altid hæl på mine støvler om vinteren.


7. Får du gode karakterer? Jeg er ikke wonderchild, men de er ret gode. Jeg får primært 10-taller, og så enkelte 7 og 12-taller. 


8. Ynglings farver: Til tøj er det sort. Men jeg har ingen egentlig yndlingsfarve


9. Drikker du energi drikke? Nope.


10. Drikker du tit juice? Rigtig meget ja.


11. Kan du lide at svømme? Ja det er skønt :)


12. Bruger du en gaffel til at spise dine pomfritter med? Til tider, afhænger af situationen.


13. Ynglings cremer: Har jeg ikke nogen af.


14. Vil du gerne giftes en dag? Ja, på et tidspunkt hvis jeg finder den rette. Man er vel lidt romantisk anlagt.


15. Bliver du nemt sur? Nej, men bliver let irriteret. 


16. Kan du godt lide at jagte spøgelser? øhm... Nej?


17. Har du nogle fobier? Ja. Er skrækslagende for nåle og hvepse. Alt ander flyvende og stikkende. 


18. Bider du negle? Nej de er lange og fine.


19. Har du nogen sinde haft en nær-død oplevelse? Nej heldigvis ikke.


20. Drikker du kaffe?Ja med mælk & sukker - eller is når jeg er på arbejde. 


Jeg tagger Nicolaine, Momo og Nina Kristine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar