fredag den 17. juli 2009

Midnats forestilling på Harry Potter


Mig og Caja gik 100 % i barndom i nat. Jeg har læst Harry Potter siden jeg gik i første klasse. Det vil sige de sidste 10 år og har altid været stor fan. I det hele taget er Harry Potter bare indbegrebet af mig og Cajas barndom og venskab.
Så da jeg alligevel er hos Caja i øjeblikket, bestilte vi for flere uger siden, så vi havde vildt gode pladser. Og generelt synes jeg faktisk det var en rigtig god film. det er klart der vil være afvigelser fra bogen, og det må man bare tage med. Men synes det var lykkedes bedre for dem denne gang end de to sidste film. Og det var en superflot film, jeg var imponeret over hvor godt de havde lavet den. Skuespillerne kan man også tydeligt se har udviklet sig meget fra de tidligere film.
Så alt i alt en vildt god film - Og så er der nu ikke noget hyggeligere end at være til midnatspræmiere, specielt med alle de udklædte mennesker!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar