søndag den 26. juli 2009

Krea-tøs

Da jeg var mindre elskede jeg at være kreativ på alle mulige måder. Jeg syede, legede med perler, malede, tegnede, skrev digte, skrev historier osv. Det har jeg ikke gjort gennem en forholdvis lang periode, i starten mente jeg ikke at jeg havde tid/overskud til det, og efterhånden så glemmer man lidt hvor sjovt man egentlig havde det med det. 

Well den periode er vist pretty much over. Her i sommerferien er jeg nemlig begyndt igen. Startede stille og roligt med nogle digte og tegninger, og så er det egentlig bare taget til. Så igennem denne uge er jeg gået lidt amok i Søstrene Grene og Panduro, hvilket er ført til en masse produktion af armbånd i løbet af de sidste par dage. Det er hyggeligt, det tager ingen tid og man kan sagtens lave andre ting som at se fjernsyn eller snakke imens. 

Anyway er dette resultatet på nogen af de første. Kevin fik også et par stykker med hjem (hun tog afsted i går). Lidt hurtig hovedregning siger mig at disse har kostet højest 5 kr stykket, og det er sgu da meget godt! Så kan man bruge dem så længe man gider!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar