lørdag den 11. juli 2009

Paulo Coelho


Det var denne bog, Alkymisten af Paulo Coelho, jeg læste mens jeg var i Sverige. Og ville bare skrive kort og anbefale den til jer andre. Fik den selv anbefalet af en gammel veninde for lang tid siden, men har ikke fået den læst før nu. - Stor fejl! Selve handlingen og miljøet var ikke noget jeg i sig fandt særlig spændende, men temaerne og budskaberne i bog fandt jeg utrolig tiltalende. Det handler om en dreng og hans rejse gennem livet for at følge sin "livsbane" og tro på at drømme kan føres ud i livet. Den giver stof til eftertanke og er helt klart værd at læse.

Den bog vakte lidt af min indre læsehest, som ellers har været gemt væk det sidste års tid, og jeg har nu i dag været oppe på biblioteket og låne 3 andre bøger af samme forfatter, så jeg har læsestof til mine togturer.


2 kommentarer:

  1. Den næste der låner bogen bliver i øvrigt en svensk 20 kroner seddel rigere. Yay for for the lucky one xD Og hvor er det typisk at glemme!

    SvarSlet
  2. Hvis du endnu ikke har læst hans bog "Veronika beslutter at dø", kan jeg anbefale den på det varmeste. Den er også tankevækkende og rigtig, rigtig god.

    /Maria

    SvarSlet