mandag den 3. august 2009

Cofessions of a shopaholic


Har lige siddet og set filmen med min mor. Og må indrømme jeg ikke er imponeret, den er meget sød, men det er da ingen fantastisk film. 
Den gav mig dog rigtig meget lyst til at stor-shoppe, hvilket bestemt ikke kan være meningen bag filmen xD På den anden side overvejede jeg også lidt, om jeg kunne ende som en shopaholic. Og svaret er egentlig nej. Jo, jeg ville da elske at købe alle de flotte ting. But the fact is; jeg er bare alt alt for nærig. Jeg er simpelthen ikke villig til at bruge så mange penge på tøj! 
Og der er faktisk rigtig mange af den slags eksempler med mig. Jeg er lidt svær at putte i en boks.
  • Jeg ville være en typisk shopaholic - men er for nærig
  • Jeg ville være en typisk læge - men er skrækslagende for nåle og finder heller ikke indvolde m.m særlig tiltalende.
  • Jeg ville være en typisk anoretiker - men er alt for glad for mad (og is.. og kage.. og slik)
  • Jeg ville være en typsk overvægtig - men kan ikke tage på
.. That's just me !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar