mandag den 3. august 2009

Resultatet af en regnvejsdag..

.. Er for mit vedkommende løn for 5 timers "arbejde", 2 færdiglæste bøger og et arkivsystem til at holde styr på de bøger jeg læser. 
Sad alene 5 timer på arbejdet i regnvejr, og så er der bare ikke en skid at lave. Så jeg havde 2 bøger med (Zahir, som jeg næsten var færdig med, og Det skjulte rige) og inden min afløser kom var jeg færdig med næsten dem begge. - Antallet af ekspeditioner kunne vist tælles på 2 hænder. 

Jeg fandt også en løsning på et problem jeg har haft. Jeg har jo læst meget tidligere, rigtig meget, men problemet er jeg glemmer, hvad det er jeg får læst. Især dem hvor jeg tænker, "god bog - men forkert tidspunkt jeg læser den på", vil jeg jo gerne huske til senere. Så jeg har nu oprettet en arkiverings blog til formålet.
Fordi jeg er liste- og ordensmenneske. That's just me!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar