mandag den 17. august 2009

Jeg vender Stærkt tilbage!!!


Efter at have læst dette indlæg på Deppes blog, må jeg indrømme at jeg blev en smule inspireret. Der er sket det hen over sommeren at alle mine sunde gode vaner har røget sig en tur (hvilket SLET ikke ligner mig), og er blevet erstattet af nogle vaner, jeg næsten pinlig over. 
Men! De er nu på retur har jeg besluttet. Jeg skal tilbage i det gode mønster! Og det startede med at jeg i dag, da jeg kom hjem efter 8 timer i skole, besluttede at nu skulle jeg ned i fitnescentret. Så det har jeg været, og det var en befrielse så snart jeg trådte ud af døren. Det er jo slet ikke så frygteligt, som jeg har fået ind i mit hovede at det er. 

DOG er det åbenbart mandag eftermiddag samtlige lækre fyrer i mit fitness træner - great! 
Der er dog både fordele og ulemper:
Fordele:
Du har noget pænt at kigge på.
Derfor kigger du frem for at tænke på, hvor hårdt det er. 
Du vil ikke virke dum og svag foran dem og giver den en ekstra skalle.

Ulemper:
De ser dig klam og svedende.
Du fokusere alt for meget på hvordan du ser ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar