torsdag den 13. august 2009

DIY - perlede strømpebukser

DIY tights
Gik i gang med de her for 100 år siden og færdiggjorde dem lige i aftes, fordi jeg ville have dem på idag. (Kender i ikke det? Når først ideen er sat i hovedet, så er det ligegyldig, hvad klokken er og om man egentlig burde gå i seng?)
Nå, men de blev egentlig ikke helt, som jeg ville have dem. Ville gerne have brugt større perler og så også nogle palietter, men det må blive næste gang. Indtil videre gik de her an, og jeg kan jo bare sy flere på senere.  
Ideen har jeg fra Park&Cube, og i kan også finde hendes tutorial, hvor der er meget grundige anvisninger. 

2 kommentarer:

  1. Hejhej!

    Superfine strømpebukser :) Hvordan syede du dem helt præcist på? Tog du 4-5 perler og så syede et par gange igennem stoffet eller hvordan?

    - Emmy

    SvarSlet
  2. Jeg tog en perle af gangen men fortrød det hurtigt fordi det altså tager noget længere tid. Men som du kan se i guiden, kan man sagtens gøre det med flere perler af gangen. Jeg læste bare ikke den tutorial ordentlig igennem inden.

    SvarSlet