torsdag den 10. september 2009

Je peins mes ongles rouge

Barnepige er nu ikke den værste tjans. De små drenge er puttede, jeg har sunget elefantens vuggevise og jeg får nu penge for at sidde og male negle og høre coffee break french - ikke dårligt!
Er gået i gang med coffee break French fordi jeg simpelthen blev så frustreret til min fransk prøve idag. Jeg føler mig så dårlig til fransk, og det kan jeg slet ikke have. Så min nye plan er at lære det på en hyggelig måde :)
Den røde neglelak er lånt fra min fars kæreste, tænkte den ville være fin til i morgen.

2 kommentarer:

  1. Skøn blog du har dig :)

    Tjek evt. min blog ud :)
    snapshots-by-molin.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Håper du har det bra med Coffee Break French. Unnskyld - jeg føler mig så dårlig til norsk! We hope you enjoy Coffee Break French anyway!

    Mark
    Coffee Break French

    SvarSlet