fredag den 19. marts 2010

Ciao Bella

Photobucket

PhotobucketPhotobucket
Og disse er laaangt fra de værste - vi død kedede os under åbningsceremonien xD

Photobucket
Vores smukke italienske guides
Photobucket
Random plads i Rom - Med springvandsløver!

Har det så fedt i Rom. I dag har vi siddet til "opening ceremoni" (=dødenspølse!), men fik fri klokken 12 og efter det har vi været på rundtur i Rom og fået lækker lækker mad og is. Og fik jeg fortalt at dette var i bare ben og t-shirt? Jeg siger jeg det var nice, har virkelig savnet solen.
Vi bor privat og har fået den sødeste host, der bor med sin familie i et af de finere kvarterer lidt udenfor Rom. Eneste minus er dog at familien (og stort set alle andre italienere er virkelig dårlige til engelsk)
Men er totalt happy - og må koncentrere mig meget for at holde det indlæg i nogenlunde dansk, da jeg allerede nu er rimelig tilvænnet til at alt er på engelsk.
Men nu skal jeg spise noget pasta som "Mamma" har lavet, inden det er videre i byen, med en hel masse af os danskere og vores hosts. Det bliver wild! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar