tirsdag den 16. marts 2010

Sudenly summer doesn't seem so far away

Photobucket

Det er som om at mens jeg har haft travlt med først det ene og siden det andet, så er det begyndt at blive forår... Bedst som man nærmest havde opgivet alt håb, titter solen frem og sneen begynder at smelte. Det er godt nok en rar følelse!
Tager til Rom torsdag, hvor der forhåbentlig er endnu mere forårsagtigt. Det bliver rigtig skønt at komme væk fra alt herhjemme en uges tid. Godt nok er det skole relateret, men det er stadig fester hver aften, ROM!, skønne skønne mennesker, forår og frem for alt et afbræk fra skolen. Har virkelig brug for det nu efter SRO og generelt bare en masse uger i træk hvor lærerne har kørt hårdt på med afleveringer. Men nu har jeg heldigvis fået afleveret de 5 afleveringer jeg havde til denne uge, og er klar til at tage afsted! Hvordan det er lykkedes vides ikke, nogen gange bliver jeg selv lidt overrasket, må jeg indrømme. Føler en gang i mellem jeg bare køre på autopilot. Det bliver ret trivielt i længden kan jeg fortælle.
Men ja - not dead, just busy!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar