søndag den 21. marts 2010

Festa a Roma

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Vi kører hårdt program hernede (not that I mind) så er stort set ikke hjemme, men nu har jeg lige et par timer så tænkte jeg lige ville titte forbi.
I går nåede jeg kun lige hjem og skifte tøj efter "skole" inden vi skulle afsted igen ud og feste. Vi var til opvarmning hjemme hos en romer, hvor vi sad og spiste pizza & drak på hans tag. Vi var en masse danskere med hosts og det var super super hyggelig. Bagefter tog vi til en koncert med nogle af deres gymnasieband - and let me just say, it made us love our own even more! Det var godt nok ringe meget af det xD Men vi havde det nu meget sjovt alligevel og fik danset en hel masse. (Hvilket gjorde vi blev kigget lidt skævt på, da de fleste italienere bare stod og gloede op på scenen. Vildt stenet :b)

I dag har vi været på skolen fra 9-17, så er lige kommet hjem for en times tid siden. Trafik i Rom er fuldstændig håbløst, så på trods af der "kun" er 20 km hjem til min host, tager det en time. Heldigvis går der lige et par timer før vi skal afsted igen, i dag, så jeg lige kan nå at slappe lidt af og få noget at spise, inden vi skal ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar