tirsdag den 2. marts 2010

Egoistisk

Photobucket

Jeg undskylder min elendige opdatering på det seneste. Det skyldes familie problemer, og jeg har valgt simpelthen at tænke på mig selv først og fremmest for en gangs skyld. Jeg indså at hvis jeg skulle kunne være glad, social og en god gymnasie-elev, så blev jeg ganske enkelt nødt til det. (Det er formentlig også derfor mig og mit immunforsvar ikke har haft det så godt på det seneste.)
Af den grund er jeg i øjeblikket meget lidt hjemme, og det er derfor jeg ikke rigtig får opdateret.
Så bær over med mig, jeg skal nok prøve at blive bedre til at opdatere til trods :)

2 kommentarer:

  1. Nogle gange må man prioritere sig selv og kun sig selv først :) Vi skal nok vente på dig, så du kan bare komme tilbage, når du er klar!

    SvarSlet
  2. Tak, det er jeg glad for at høre <3

    SvarSlet