tirsdag den 6. april 2010

How I met your mother + Studietur!



Jeg er begyndt at stene How I met your mother for vildt. Damn you Kevin. Du kan ikke være bekendt at introducere mig for den slags - Jeg kan ikke styre det. Jeg skal have serier i små doser, begynder jeg på serier, der allerede har kørt i flere sæsoner, kører de konstant, indtil jeg har set alle afsnit. Virkelig dårlig vane!
Men ja, det er det jeg laver lige nu. Ser HIMYM og pakker til studietur i morgen. Og ja jeg er altid væk - og nej jeg er aldrig hjemme! Skal til Ribe med min klasse (på vores gym er der en lille studietur i 2.g og en stor i 3.g), og på trods af det ikke er det mest spændende sted, glæder jeg mig rigtig meget til at være sammen med min klasse. Har ikke være sammen med dem i evigheder. Har endda brugt det meste af dagen i biografen med mit franskhold i dag, så har kun haft en enkelt time med dem. Den første time i 3 uger vel og mærket.
Jeg kommer aldrig til at vænne mig til normal skolegang igen tror jeg.
Men er hjemme igen i weekend, så hvis jeg ikke får mulighed for at poste, så er jeg i hvert fald tilbage der og i må hygge jer så længe :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar