fredag den 30. april 2010

FREDAG


Har ligget i sengen hele dagen i dag med en dejlig kombination af tømmermænd og menstruationssmerter. Fantatisk, når man ved man bare SKAL have læst 200 sider og skrevet en aflevering. Så nu ved jeg godt hvad min aften skal bruges på i hvert fald.

Min aften/nat igår var til gengæld rigtig god. Der var et gymnasie arrangement på spillestedet Elværket. Og jeg havde været smart nok til at tage flade sko på - bedste beslutning længe! Følte lidt jeg undte mine fødder en pause før de skulle op i stilletter en hel uge i træk. Men i hvert fald betød det jeg at jeg kunne danse hele natten, og havde det vildt sjovt.

Apropos stilletter (eller mangel på samme) har tænkt mig at købe sådan nogle geleindlæg inden jeg tager afsted til tyskland for at skåne mine fødder lidt, er der nogen af jer der har erfaringer med dem? Hjælper det rent faktisk?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar