tirsdag den 27. april 2010

Stress.. og andet vrøvl

Photobucket

Tager til Lubeck næste uge med MUN, samme som jeg lavede i Rom (konference om dagen - fester hver aften). Hvilket vil sige jeg lige nu sidder med afleveringer til denne uge + afleveringer til næste uge + forberedelse til MUN-konference, og selvfølgelig stadig en masse normal skole og arbejde. Glæder mig bare til at komme afsted nu og få det hele lidt på afstand. Og så er det heldigvis også snart læseferie, stærkt tiltrængt, har altid troet at folk der sagde 2.g var hårdt overdrev, men håber så også på at næste år bliver lidt bedre.

Billedet er fra Rom, og ja jeg ligner vist lidt en kælling - mit bud er at jeg havde tømmermænd og var sur på fotografen. Det er faktisk vældig sandsynligt, da det præger utrolig mange af billederne derfra. Men glæder mig helt vildt meget, da det også er stort set de samme mennesker der var med i Rom fra min skole, og det er nogle skønne personer. Samtidig skal jeg også se hende, der var min host i Rom, så det bliver fedt.
Inden da er der dog meget at gøre (=dette er en overspringshandling), så hvis jeg er dårlig til at poste de næste dage er dette grunden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar