onsdag den 21. april 2010

Sentence.me


Noget jeg synes er rigtig rigtig hyggeligt er små gode råd, ordsprog og citater på daglig basis. Er endda tilmeldt dagligt horoskop, og nej jeg tror selvfølgelig ikke på den slags, men det er bare lidt hyggeligt at komme i skole og åbne mailen og så lige få et godt råd med på vejen fra morgenstunden af. Og en gang i mellem er der jo et sammentræf, og så er det lidt sjovt. Og ja jeg er meget mærkelig I know. Men hvis der er nogen der dele denne lille underlige 'ting' (what to call it?), så er jeg blevet ret så glad for siden www.sentence.me, hvor de to overstående typografi billeder er fra.

1 kommentar:

  1. "Happiness only real when shared" - Christopher McCandless... Et af mine yndlingscitater, fra et af de mennesker, jeg beundrer allermest i denne verden :D.
    Se eventuelt "Into the Wild". Den vil give dig så mange tanker og et nyt syn på mange ting her i livet :D - Den handler self. om McCandless.

    SvarSlet