torsdag den 14. april 2011

Fit for fight

Photobucket


Eller, jeg arbejder på at blive det i hvert fald. Synes godt nok der har været svært at få slæbt min røv op i fitnesscenteret her i vintermånederne, så meget træning er det ikke blevet til. Helt vildt latterligt, men vejret har været dybt umotiverende for mig, og her ikke rigtig kunnet overskue andet end at sidde ind og spise? Kender i ikke det?
Men nu er det blevet forår og jeg må simpelthen til at igang igen. Jeg kunne godt tænke mig at få opbygget bare en nogenlunde form og få tonet min krop lidt inden sommer. Lidt bikini bootcamp har man vel altid brug for? Men nu hedder den i hvert fald 3 gange om ugen for mit vedkommende. Eller jeg vil da i hvert fald gøre et forsøg. Nu må vi se om det lykkes.
Men nu må jeg hellere stoppe med at ævle og se at komme derop i stedet, eller sker der i hvert fald ikke noget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar