lørdag den 16. april 2011

Work out


Picture: www.shop.hm.com
Har lige været oppe og træne i fitnesscenteret. Ja ja, det er lørdag formiddag I know. Men eftersom jeg arbejde i går og derfor ikke var i byen,  vågnede jeg alligevel tidligt. Så mig og min veninde tog op og trænede. Så er det ligesom også overstået. Men jeg må indrømme at jeg en gang i mellem bliver en lille smule misundelig på nogen af de andre derop. Så tropper man op til et mave/balle/lår hold iført forvasket t-shirt, mens alle andre ser mega prof ud med deres smarte farverige træningstøj. Hmm...
Men efter at have kigget lidt rundt på H&M's webshop, har jeg besluttet at næste gang der ruller SU ind på kontoen, skal jeg også have mig noget fancy træningstøj. Man kan jo se det som en belønning til mig selv for at have trænet hårdt? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar