torsdag den 28. april 2011

Snapshots fra "skuret"

Photobucket
Photobucket
Photobucket


Inden jeg tog afsted til Sverige i påsken nåede jeg at påbegynde en grundig forårsrengøring. Det trænger der virkelig til. Men blev dog langt fra færdig. Og denne uge har jeg simpelthen har for travlt til at tænke på det. Lærerne giver standpunktskarakterer næste uge, så lektiebyrden er enorm og man bliver nødt til at lave ALT. Så lige nu bliver det altså prioriteret højest. Men næste uge tager jeg til Tyskland, så der får jeg et pusterum.
Men anyway. Ville bare vise lidt snapshots fra et af de steder jeg rent faktisk nåede at organisere lidt - nemlig min kosmetik.

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det fint ud! Trænger også til at ryde op i min kosmetik kasse :)

    SvarSlet
  2. Det er et helvede.. Havde SÅ meget liggende som jeg jo "måske kom til at mangle en dag"... At jeg ikke havde brugt det i flere år var så en helt anden side af sagen ;)

    SvarSlet