tirsdag den 12. april 2011

Living on wine, great food and fabulous company

Photobucket
Picture: www.weheartit.com

Er mega bagud med alt det jeg skulle have lavet i dag. Mødte først klokken 12, så jeg havde planlagt at stå tidligt op og få ordnet nogle ting og lavet lidt afleveringer. Men vi var nogle tøser, der var inviteret til middag hos en veninde i går, og det endte selvfølgelig i lidt for meget vin (og højtlæsning af Nik&Jay sangtekster - altid et morsomt indslag). Genial måde at starte en uge ud på kan jeg fortælle og virkelig hyggeligt. Men derfor virkede det som en helt uoverkommelig opgave at stå op i morges - og så endte jeg med at give mig selv lov at blive liggende. Specielt da jeg så ud af vinduet. Troede det var meningen det skulle være forår nu? Hvad er det for noget pjat? Nu har jeg jo lige fundet alle mine fine sommerkjoler frem igen. Typisk.
Håber i alle har haft en dejlig regnvejrs tirsdag, og måske endda har mulighed for at bruge den på noget sjovere end afleveringer. I så fald er jeg nok en lille smule misundelig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar