onsdag den 4. november 2009

Eisch altså


Det ER åbenbart umuligt at opstøve koral eller guld stilletter i øjeblikket. Havde ellers lige besluttet at i dag var min lucky day, men nej! Ej hvor synes jeg det er træls, da man ikke skulle bruge dem havde skoforetningerne nærmest ikke andet.
Plan B er at høre om nogen af mine veninder har nogen. Og plan C er at bruge et par jeg har i forvejen. De er altså bare ikke helt optimale...
For at holde humøret oppe er det denne sang der kører på fuldt knald. Så er det svært at være vrissen :)

4 kommentarer:

  1. lige lidt idéer.

    sølv (måske?)
    orange
    grå (ruskind)
    grøn

    - sådan for at have lidt flere muligheder :-P

    SvarSlet
  2. Hverken sølv eller grå går særlig godt til desværre.. (er afprøvet) Og orange er ligeledes ikke til at opstøve... Grøn havde jeg faktisk ikke overvejet, men desværre for sent.. Har simpelthen ikke tid -.-'

    SvarSlet
  3. åh pokkers! håber dog du finder en løsning alligevel :)

    SvarSlet
  4. Tak ^^ Og tak for hjælpen... Har forresten lige siddet og skulet misundeligt på dit billede fra i går. De stilletter ikke..! Havde jeg vist hvor du boede var de formentlig væk nu ;)

    SvarSlet